Träningen då

Jo och så var det ju här med träningen. Många lata dagar på stranden samt det faktum att jag har haft barnen (Ja jag har hittat två goda skäl som borde funka att skylla på ;) har gjort att jag har slarvat med träningen den senaste en och en halv veckan. Idag ska jag tilll sjukhuset med min lille kille, men efter det är det dags att skärpa till sig. Jag måste ut och jogga åtminstone. Det är det enda krav jag har. Som det ser ut har jag två barnfria dagar torsdag och fredag. DÅ ska jag kicka igång igen. Skönt att Käthe håller träningsandan uppe så att bloggen hålls vid liv och är vad den är. Hade jag varit ensam hade den liksom blivit en LCHF-blogg. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0