Träning och alkohol



Träning hör inte ihop med alkohol eftersom det tar längre tid för kroppen att återhämta sig men igår unnade jag mig en utekväll med vin och drinkar vilket var trevligt. Det blev lite cykling till tåget och ganska mycket gående som vardagsmotion under kvällen. Idag laddar jag med vila och protein.


Sist jag tränade, för två dagar sedan, så körde jag bara ben och mage. Nästa gång, vilket förmodligen blir imorgon, ska jag köra mage, rygg, axlar och bröst. Jag är orolig av att jag ska få sämre resultat av att dela upp kroppen. Instinktivt känns det fel även om jag vet att det är så man "ska göra".

/Käthe

Kommentarer
Postat av: hej

hej du, kollade in på din blogg för att få lite träningstips och då tänkte jag att jag ska ge dig ett också! min pojkvän tränar väldigt mycket och när han pratar om gym så säger han att man får ut mest av att bara träna 2 muskelgrupper i taget. värt att kolla upp och testa!

2011-03-10 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0