Tisdagens träning: biceps och triceps

Jag skulle vilja skriva ner alla övningar jag gjorde igår men jag vet fanken inte vad allt heter. :) Körde samma program som min bror som är kroppsbyggare, fast med lägre vikter då. I två timmar, om inte mer, höll vi på medan sonen trivdes som fisken i lekrummet. Jag tog i så att jag blev svimfärdig. Idag känns armarna som slappt bly. Efteråt bunkrade vi upp med gyros. Från och med nu så delar jag upp kroppen från att ha tränat hela kroppen varje gång. Mitt schema ser ut så här:

Dag 1: 10 min uppvärmning på motionscykel samt biceps, triceps och mage.
Dag 2: 10 min uppvärmning på motionscykel samt axlar, rygg och mage. Avslutningsvis 20 min konditionsträning på motionscykel.
Dag 3: 5 min uppvärmning på motionscykel samt ben, rumpa och mage.

/Käthe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0