LCHF - update om sötsug

Jag har ju alldeles glömt bort att berätta om det här med sötsuget. Jag är enormt sockerberoende. Eller har väl i alla fall varit. Första dagen utan pasta, bröd och framförallt frukt var jag så sockersugen efter varje måltid att jag hade svårt att fokusera på annat. Mätt och belåten var jag. Det är ingen risk att du behöver gå hungrig när du kör LCHF. Sockersugen? Jajamensan. MEN... bara dag ett. Dag två var mycket lättare och dag tre a piece of cake. Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt. Men härligt är det! Vilken dag är jag inne på nu? Dag 7 va? Ja det var väl i måndags jag började tror jag. Om det går bra? Oförskämt bra :) Testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0