LCHF - meny dag 2

Okej. Om ni tycker att det är intressant så skriver jag ner vad jag äter nu i ett par dagar... Igår såg det ut så här:

Frukost:
Omelett med parmesan. Riktigt smör i stekpannan.

Lunch:
1/4 grillad kyckling med skinn (ja det kan tyckas lite enformigt med all denna kyckling men vad tusan skulle jag annars äta på stranden?), Ägg-och-majonnäs-creme gjord av turkisk yoghurt, äkta majonnäs, kokta ägg som jag delade och la i, salt och vitpeppar.

Middag:
Meningen var att jag skulle äta Ceasarsallad men eftermiddagen och kvällen blev lite märklig så alla matplaner sprack. Drack däremot vitt vin. Inte bra, jag vet.

Ps. Har gått ner ytterligare 600 gram :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jättebra - det tackar jag för

2010-07-08 @ 11:59:46
URL: http://blogg.expressen.se/janet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0