Fusk?

Käthe tycker att jag fuskar lite som dricker Pepsi Max under min LCHF-diet. Så här står det om light-läsk:

"Läsk – det lättaste sättet få i sig enorma mängder socker. Undvik gärna även lightläsk som kan underhålla sötsug."
(Källa:
http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf)  

Jag har blivit av med mitt sötsug och dricker därför gladeligen Pepsi Max. Tjohooo! (För visst är jag väl värd det?)

Ps. Däremot tror jag att jag har ätit lite för mycket nötter och sånt gott. Det finns ju gränser för hur mycket gott man får stoppa i sig... ;)

Kommentarer
Postat av: Käthes Mode / amelia.se <-- ny adress

Fast då måste jag erkänna att jag inte är så nyttig heller som det kanske verkar här? :) Jag dricker kaffe, rosévin vid två tillfällen i helgen, jordgubbspaj, rabarberpaj, vaniljsås, glassar m.m.. Så var det sagt. :)

2010-07-12 @ 10:26:55
URL: http://blogg.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0