Efter två månaders träning



Från att ha varit muskelbefriad känns det stor skillnad med de lilla musklerna jag har fått. Vaderna har blivit bulligare och är inte för korta längre, baksida lår är fastare, ryggen är starkare och axlarna har varit lätta att bygga på. Märker faktiskt av lite biceps och triceps också (vilket inte syns på bilden). :)

Från och med nu kommer jag att undvika att bredda axlarna och att bygga för mycket vader då jag tycker det är lagom som det är nu. Jag satsar stenhårt på mage (börjar få bra kontakt nu), insida lår, nederdelen av rumpan (ovandelen verkar vara lätt att få vältränad) och biceps samt triceps.

Det har varit två roliga månader och jag ser fram emot fler. Ska försöka visa upp spänninga bilder varje månad så att det går att jämföra sen.

/Käthe

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygging där :)

2010-07-11 @ 20:38:12
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Käthes Mode / amelia.se <-- ny adress

Alexandra, ja säkert, men tack för peppet. :)

2010-07-11 @ 22:56:38
URL: http://blogg.amelia.se/kathe
Postat av: Veronica

Hej!



Vad kör du för övningar för vaderna? jag har pinnar och skulle vilja bygga upp dem åt alla håll det går :)

2010-07-28 @ 15:18:03
Postat av: KATHES MODE

Veronica, jag kör med en vad-maskin, vet inte vad det heter men den är bra och stretchar skönt också. Finns säkert på alla gym. :)

2010-08-01 @ 23:23:00
URL: http://blogg.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0