Dagens middag



Jag gillar både att äta och att laga mat. Det här är typiskt för mig när jag vill äta gott och känna mig nyttig. Min senaste passion är bönor och kikärtor av alla de slag, äter det nästan varje dag så ni kan ju tänka er hur mycket gas det blir. *hihi*. Jag köper färdigkokta från Gogreen. Bönor innehåller protein vilket är trevligt, lagom med kolhydrater (enligt mina mått) och fibrer. Lax innehåller bra fett och tomater nyttigt lykopen. Sedan kan jag inte låta bli att tänka på järnet i persiljan och C-vitaminet i citronen.

Något som jag undviker är margarin och sötningsmedel. Naturligt är alltid bättre enligt mig.

Vad åt ni till middag idag? Alexandra, vad åt du för något fettigt? :)

/Käthe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0