Söndagens träning

Jag tränar söndag, tisdag och torsdag och tycker alltid att söndag är starten på veckans första träning. Det är inte många på gymmet vid den här tiden på året. Man kan skilja agnarna från vetet med andra ord. :)

Jag vågade inte på mig rygg så jag körde biceps & triceps (varannan utan vila tills jag inte orkade mer), rumpa (och därmed ben på köpet) och mage.

Om någon vecka har jag tränat i hela tre månader. Snart dags för en ny spännig bild. Jag ser inte fram emot det men det är kul att kunna jämföra sen.

/Käthe

Kommentarer
Postat av: Free Fashion Pia

Vad kör du för övningar?

2010-08-04 @ 21:43:06
URL: http://freefashionblogg.blogspot.com/
Postat av: KATHES MODE

Pia, det får jag återkomma till, vet nämligen inte vad allt heter. Men jag kör mer med maskiner än lösa vikter, än så länge.

2010-08-05 @ 15:09:10
URL: http://blogg.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0