Skit!

Jag håller på att bli förkyld vilket inte är helt konstigt eftersom sonen har varit det (eller ja, det blev ingen direkt förkylning men däremot hosta på nätterna = välkommen höst) och sambon är rent ut sagt skitförkyld just nu. Knappt att jag vågar släppa in honom här när han kommer från jobbet. *haha*

Bodypumpen sög musten ur mig och det slår aldrig fel, jag blir alltid förkyld efter gruppträningar. Samma sak med Indoorwalkingen sent i våras. Nu skiter jag i konditionsträning och tjejiga gruppträningar. Så inte min grej!

Ovanpå detta missöde så kunde jag inte somna igår, gick upp och åt eftersom jag var så jäkla hungrig. Det blev kycklingfilé och pasta kl tre på natten. Helt galet. Värre hunger än när jag ammade. Vid tolvslaget åt jag två bullar, åtta skivor pepparsalami, massvis med gurka, två ägg och en apelsin men det hjälpte tydligen inte. Jag måste helt klart börja med proteindrinkar.

Slutsatsen är att jag inte vågar träna min kära styrketräning ikväll, vilket kanske är sunt för mina lårmuskler har inte hämtat sig än. Ska försöka klara dagen bara.

Klagan är slut!

/Käthe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0