Efter tre månader


Första bilden är efter tre månader och den högra efter två månader.

Jag märker inte så stor skillnad på bara en månad. Jag känner mig dock starkare och starkare för varje vecka. När jag smörjer in mig med bodylotion efter duschen märker jag en stor skillnad jämfört med för tre månader sedan - är så mycket fastare nu, men det är ju sånt som känns mer än syns. Knäna är så mycket stabilare nu. *peppar, peppar*

Jag kämpar vidare med envishet och stark målmedvetenhet! :) Idag har jag städat hela dagen och igår blev det dans och promenader så i helgen har det bara blivit vardagsmotion.

Veckans program ser förmodligen ut så här:
Måndag: Styrketräning.
Tisdag: Bodypump för första gången.
Torsdag: Styrketräning.
Söndag: Styrketräning.

/Käthe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0