Det rullar på



Det var så himla skönt att få träna igår. Körde igenom hela kroppen förutom ryggen. Nästa gång blir det rygg igen då den känns bra.

Magen är långt ifrån perfekt men jag börjar i alla fall ana hur den skulle kunna se ut om ett år. Jag hade turen att slippa bristningar på magen och har inte heller löst skinn så det är bara naveln som blev "misshandlad" under graviditen. Ska bli intressant att se hur och om den påverkas av träning.

I nästa vecka ska jag följa med min kusin på Bodypump. Spännande att testa lite andra saker ibland. Jag ser fram emot att lära mig mer teknik att använda när jag styrketränar.

/Käthe

Kommentarer
Postat av: Suss

Bodypump är jättekul!! Det var det enda jag tränade under min korta karriär på Nautilus ;) Nu kör jag hemmaträning och promenader, får se om det räcker någon vart...

2010-08-05 @ 18:32:55
Postat av: JETS

Bodypump är jättekul! Och bra träning! :)

2010-08-05 @ 21:28:16
URL: http://jets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0